preskoči na sadržaj

Osnovna škola Side Košutić Radoboj

Login
 

 

Božić dolazi ...

 

 

Dabrica u školi

35. smotra UZ Republike Hrvatske

VRTULJCI BROJ 3

ZAGORSKI PURAN

 

 

VALENTINOVO

DSI 2023

PODRŠKA VATRENIMA

 

 

VUKOVAR – GRAD HEROJA

DAN ŠKOLE

DJEČJI DAN

Europe Code Week

 

Vrtuljci

GPP i Kurikulum

 

UČENIČKA ZADRUGA

DAN OBITELJI

 

Emotikoni

DAN ŠKOLE

Dan škole

UDŽBENICI

 

Odabrani  udžbenici za školsku godinu 2019./2020.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.

ZALOGAJČEK

Upute

Zalogajcek2_osobnaiskaznica

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

KVIZOVI

Korisno

 

MIR I DOBRO

 

 

Upitnik
Odvajate li otpad (staklo, baterije, papir, ...) pravilno?








NAŠE ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2010.

Ukupno: 1146157
Ovaj mjesec: 202
Ovaj tjedan: 787
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MJESEC HRVATSKOGA JEZIKA
Autor: Ivanka Švaljek, 21. 3. 2019.

Mjesec hrvatskoga jezika započeli smo obilježavanjem Dana hrvatske glagoljice.


Učenici petih i šestih razreda upoznali su se s trima pismima te su izrađivali straničnike na koje su glagoljicom ispisivali svoja imena.

U Tjednu hrvatskoga jezika učenici petih razreda istraživali su koje su najčešće gramatičke i pravopisne pogreške među vršnjacima, zašto se u nazivlju zanimanja najčešće javljaju imenice muškoga roda, bogatstvo naziva raznovrsnog voća i povrća u dijalektima hrvatskih narječja i brojne druge zanimljivosti. Tjedan smo završili čitajući i interpretirajući poeziju posvećenu jeziku, a učenici su sudjelovali u radionicama iz kojih su proizašle prekrasni stihovi o jeziku.

Učenici šestih razreda istraživali su spomenike hrvatske pismenosti te su izradili osobne iskaznice onih najznačajnijih. Također su rješavali kviz vezan uz povijest jezika, pravopis i gramatiku, a najuspješnije skupine nagrađene su odličnim ocjenama.

Učenici sedmih razreda izrađivali su medaljone od glinamola u koje su urezivali glagoljična slova. Upoznali su se sa životom i radom Ljudevita Gaja, pisali mu pismo u kojem su iznijeli svoja razmišljanja i probleme koje uočavaju u jeziku. Učenici su istraživali što se sve može pronaći u jezikoslovnim priručnicima, a raznim igrama i radionicama osvijestili smo važnost očuvanja materinskog jezika, svih njegovih narječja i dijalekata. 

Učenici osmih razreda također su pisali glagoljična slova i čitali stihove posvećene jeziku. Proučavali su povijest jezika u 20. i 21. stoljeću, Novosadski dogovor, Deklaraciju o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika... Za sam kraj morali su pripremiti usmeno izlaganje o jeziku i reći ga pred razredom.

Raznim smo aktivnostima učenicima željele skrenuti pozornost na ulogu i važnost hrvatskoga jezika u svakodnevnom životu te pristupiti učenju jezika na drugačiji način. Učenici su se trudili kako bi njihovi radovi bili što ljepši i poučniji. Volite svoj jezik i ponosite se njime ma gdje god bili!

 

                               Učiteljice Leonarda Vorih i Ivana Frajzman





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju