preskoči na sadržaj

Osnovna škola Side Košutić Radoboj

Login
 

 

Božić dolazi ...

 

 

Dabrica u školi

35. smotra UZ Republike Hrvatske

VRTULJCI BROJ 3

ZAGORSKI PURAN

 

 

VALENTINOVO

DSI 2023

PODRŠKA VATRENIMA

 

 

VUKOVAR – GRAD HEROJA

DAN ŠKOLE

DJEČJI DAN

Europe Code Week

 

Vrtuljci

GPP i Kurikulum

 

UČENIČKA ZADRUGA

DAN OBITELJI

 

Emotikoni

DAN ŠKOLE

Dan škole

UDŽBENICI

 

Odabrani  udžbenici za školsku godinu 2019./2020.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2020./2021.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2021./2022.

Odabrani udžbenici za školsku godinu 2022./2023.

ZALOGAJČEK

Upute

Zalogajcek2_osobnaiskaznica

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

KVIZOVI

Korisno

 

MIR I DOBRO

 

 

Upitnik
Odvajate li otpad (staklo, baterije, papir, ...) pravilno?








NAŠE ŠKOLE

Brojač posjeta
Ispis statistike od 23. 9. 2010.

Ukupno: 1145054
Ovaj mjesec: 2095
Ovaj tjedan: 436
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Čajanka i lektira
Autor: Ivanka Švaljek, 29. 10. 2021.

Kako bi učenici bili potaknuti na čitanje lektirnih djela, dana 28. listopada u razredu im je pripremljeno iznenađenje. Učionica je izgledala drugačije. Na sredini učionice našao se stol prekriven stolnjakom, a na njemu su bili posluženi keksići i kolačići. Na nastavničkom stolu bila su kuhala za čaj.


Učenici petih razreda donijeli su kolačiće i jastučiće, no nisu znali zašto do početka sata. Kada su se udobno smjestili, saznali su i zašto. Cilj je bio pročitati pjesme Grigora Viteza koje se nalaze na popisu lektire. Saznali smo najvažnije informacije o Grigoru Vitezu te čitali njegove pjesme koje su kod učenika najčešće izazivale smijeh, osobito pjesma Kako je živio Antuntun. Nakon čitanja i interpretacije pjesama, a sve to uz toplu šalicu čaja, slijedio je prvi zadatak za učenike. Svaki učenik dobio je zbirku pjesama te izabrao pjesmu koje je naučio interpretativno čitati. Učenici su se uživjeli u svojim izvedbama te su se međusobno vrednovali. Sljedeći zadatak bio je izabrati novu pjesmu te napisati lažnu strofu. Učenici su se zaista potrudili jer učenici nisu u čitanju većine pjesama uspjeli pogoditi lažnu strofu.

U ležernom ozračju, uz pijuckanje čaja i jedenje kolačića, učenici su bili aktivni i motivirani za rad na pjesmama Grigora Viteza te se svaki učenik uspio usmeno i pismeno izraziti. Ovaj sat lektire bio je uspješan, što su nakon završetka sata potvrdili i sami učenici svojim pozitivnim komentarima.

Fotogalerija: Čajanka i lektira

učiteljica Tamara Poljak Lovrenčić





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju