U sklopu završetka projekta Emocionalna avantura kroz čitanje, učenici 2.b razreda sudjelovali su 23. svibnja u radionici ispunjenoj aktivnostima koje su poticale empatiju, kreativnost i izražavanje osjećaja. Radionica je započela igrom „Sretna misao“, u kojoj su učenici izvlačili kartice iz „Vrećice srećice“. Svaka kartica sadržavala je pozitivnu poruku ili misao koja je učenike potaknula na razgovor o tome što ih usrećuje i ispunjava. Nakon toga uslijedila je kreativna aktivnost – učenici su opcrtali svoju ruku na papir, a na svaki prst zapisali što mogu učiniti kako bi bili brižniji prema svojim bliskim osobama (npr. „Zagrliti mamu“, „Pomoći prijatelju“, „Reći hvala“…).
Središnji dio susreta bila je igra „Lov na osjećaje“, dinamična potraga po učionici za skrivenim papirićima sa zadacima vezanima uz emocije. Učenici su potražili poruke koje su ih vodile kroz zabavne zadatke: crtanje emocija, glumu izraza lica, ples, zahvalnost prijateljima i dijeljenje najdražih trenutaka iz projekta.
Na samom kraju susreta, učenici su ispunili evaluacijski listić, u kojem su podijelili svoje dojmove o projektu i izrazili želju za sudjelovanjem u sličnim aktivnostima u budućnosti. Svaki učenik i učiteljica Ana dobili su od voditeljice projekta pohvalnicu kao zahvalu za trud, otvoreno srce, sudjelovanje i suradnju u ovoj emocionalnoj pustolovini.
Projekt ”Emocionalna avantura kroz čitanje” uspješno je proveden. Učenike je obogatio znanjem o emocijama, razvio njihovu empatiju i pokazao im koliko su osjećaji važan dio svakodnevnog života i odnosa s drugima. Svi ciljevi projekta su uspješno realizirani. Plan je provesti projekt iduće školske godine s učenicima 2. razreda matične škole.
Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka