Učenici 2.a razreda sa svojom učiteljicom Karmen Martinić ove će godine sudjelovati u projektu Emocionalna avantura kroz čitanje kojeg je osmislila stručna suradnica knjižničarka Jasenka Marmilić.

Cilj projekta je razvijanje emocionalne pismenosti kroz čitanje knjiga i slikovnica te sudjelovanje u radionicama i različitim kreativnim aktivnostima. Tijekom projekta učenici će kroz odabrane književne tekstove istraživati različite emocije, učiti ih prepoznavati, razumijevati i izražavati. Nakon čitanja, sudjelovat će u različitim kreativnim radionicama koje uključuju crtanje, dramske igre, vođenje dnevnika emocija, igre s kartama emocija, slušanje glazbe. Projektom ćemo poticati empatiju, suosjećanje i međusobno uvažavanje među učenicima, unaprijediti njihove komunikacijske vještine te promicati čitanje kao sredstvo za osobni rast i razvoj.

Na uvodnom satu 26. rujna učenici su upoznati s knjigama koje ćemo čitati i planiranim aktivnostima. Knjižničarka im je pokazala tehnike opuštanja te razgovarala s njima o osjećajima. Rješavali su radni listić o vrstama osjećaja, crtali osjećaje na balone, igrali igru Pogodi što osjećam, pantomimom pokazivali osjećaje te za kraj odigrali igru Krug ohrabrenja kroz koju su vježbali ljubaznost.

 

                                                           Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka

 

 

Skip to content