U siječnju smo počeli s provođenjem projekta ”Emocionalna avantura kroz čitanje” za koji smo dobili odobrena sredstva od MZOM temeljem Javnog poziva za provedbu projekata u sklopu izvannastavnih aktivnosti osnovnih i srednjih škola te učeničkih domova u šk. god. 2024./25. Projekt je osmislila Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka, a provodit će se u 2. b razredu PO Jazvine tijekom 2. polugodišta.
Cilj projekta je razvijanje emocionalne pismenosti kroz čitanje knjiga i slikovnica te sudjelovanje u radionicama i različitim kreativnim aktivnostima. Tijekom projekta učenici će kroz odabrane književne tekstove istraživati različite emocije, učiti ih prepoznavati, razumijevati i izražavati. Nakon čitanja, sudjelovat će u različitim kreativnim radionicama koje uključuju crtanje, dramske igre, vođenje dnevnika emocija, igre s kartama emocija, slušanje glazbe, izradu kutića emocija u razredu sa radovima nastalima tijekom projekta, izradu kutije podrške s porukama ohrabrenja. Projektom ćemo poticati empatiju, suosjećanje i međusobno uvažavanje među učenicima, unaprijediti njihove komunikacijske vještine te promicati čitanje kao sredstvo za osobni rast i razvoj.
Na predstavljanu projekta učenici su upoznati s knjigama koje ćemo čitati i planiranim aktivnostima. Knjižničarka im je pokazala tehnike opuštanja te razgovarala s njima o osjećajima. Rješavali su radni listić o vrstama osjećaja, igrali igru Pogodi što osjećam, pantomimom pokazivali osjećaje te za kraj odigrali igru Krug prijateljstva kroz koju su vježbali ljubaznost.
Učenici i njihova učiteljica Ana Bartolec izuzetno su zainteresirani za projekt te s radošću očekuju sljedeći susret u našoj maloj avanturi s knjigama i osjećajima.
Jasenka Marmilić, stručna suradnica knjižničarka